Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Föräldragrupp 2

Kategori: Allmänt

Måndag och en ny vecka är igång och vi har avklarat den andra gången på föräldragruppen. Idag var ämnet FÖRLOSSNING, ganska roliga diskussioner kom igång. Gillar gruppen, känns som vi är en ganska stor blandning av människor.  

Vi fick också titta på en dvd om andning bland annat, (gjorde det förra gången också och kommer nog titta lite på den varje gång). Henrik snappade fort upp det momentet då man skulle nypa tjejen i låret så att hon fick träna på att andas med lite smärta. Tror dock inte att jag kommer hinna känna så väldigt mycket smärta innan jag bryter ut i skratt, eftersom jag är så kittlig. Får se hur mycket vi kommer träna detta moment, hmmm.

Annars idag har jag inte gjort allt för mycket, tagit det ganska lugnt, då jag bara tagit hand om lite tvätt. Klagar faktiskt inte på vädret heller, skönt med lite regn ibland, (bara det inte blir allt för mycket/ofta). Nej nu ska jag sätta mig i soffan. Ha en bra kväll.

♥ 64 DAGAR KVAR ♥ och 1 månad kvar att jobba eller 23 dagar :-) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: