Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Jeans och lite annat

Kategori: Allmänt

Henrik jobbar extra idag och då tyckte jag att jag lika gärna kunde gå upp med honom. Sitter här och försöker samla krafter till att börja städa.

Måste dock säga att jag blev överlycklig igår då jag provade ett par av mina gamla jeans och jag fick på mig dem, kunde till och med dra upp jylfen och knäppa knappen nästan utan problem. Insåg också igår när jag provade andra kläder att de inte sitter riktigt som det var tänkt när man köpte dem för nått år sen, en tröja som var lite halv lång sitter nu precis under magen till exempel.  

Dagens aktiviteter består först av att städa som sagt, sen ska jag ta mig en ordentlig promenad och fortsätter solen hålla sig framme så blir det solstolen en stund med lite vila för att orka med ikväll. Ikväll så ska vi in till Örebro på fest och som det ser ut så blir det krogen också.....ska bli riktigt kul, vet inte när jag satte min fot på krogen senast.

Nej nu ska jag ta ett ryck, så jag blir klar någon gång.

Ha en underbar dag alla läsare.

♥ 66 DAGAR KVAR ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: