Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Snart helg ingen...

Kategori: Allmänt

Idag har det inte hänt mycket. Jobbat som vanligt mellan 08.00-12:00 och sen passade jag Emelie och Ebba i ca 1 timme. Ebba provkörde barnvagnen och visade hur hon ska göra sen när Krabaten kommer, hon har riktigt roliga tankar kring detta.  

Har varit ganska trött i dag och varit lite halvt uttråkad, inte känt för att ta mig för något speciellt heller, kan ju hoppas att det är vädret det beror på.  

Är inge kul på tv ikväll, så ska nog gå och lägga mig i sängen och läsa. Har ju tv där också om jag skulle ångra mig och vill titta och det bästa av allt det gör inge om man somnar.

Men imorgon är det fredag och då ska solen och värmen återkomma och det ska tydligen vara fint HELA helgen om man tittar på SMHI och då har jag inga problem med att sysselsätta mig, då blir det solstolen med en bok och kanske premier dopp i poolen. Blir ju också räkbåten på lördagkväll med jobbet

Hitta några bilder på mig som barn.

                                     
  

♥ 54 DAGAR KVAR ♥

Kommentarer

  • Madde säger:

    Ja, vi hoppas på solig helg!

    Vad kul med bilder på dig som liten, det syns ju att det är du :)



    Ha en bra helg!

    Kram

    2009-05-28 | 21:21:14
    Bloggadress: http://olssonandersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här: