Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Sol och bad

Kategori: Allmänt

Tog visst lite helg från bloggen också. Har varit ut i solen HELA helgen och bara njutit, underbart. Har till och med gjort premiär dopp i poolen. Blev två dopp igår då det bara var 16 grader, men idag kunde man njuta mer i vattnet då det hade gått upp till hela 19 grader och Henrik vågade sig till och med i.

Igår kväll var jag iväg med jobbet på räkbåten, riktigt trevligt med kändes lagom för mig att lämna sällskapet när vi kom i land strax efter kl 22.

Idag har jag hunnit med en promenad på golfbanan också då jag följde med när Henrik och Jens spelade, men avvek efter 11 hål då jag åkte hem till solstolen istället.

Av blivande faster och kusiner fick vi igår ett bäddsätt till vagnen, badlakan och strumpor till lilla Krabaten.


Imorgon börjar en ny fullbokad vecka igen med massa roliga saker då vi ska till USÖ (Universitetssjukhuset) på någon form av bildspel om jag fattat rätt med föräldragruppen. Tisdag är det träff med föräldragruppen, på torsdag fyller Emelie 10 år och då är det kalas och på lördag tar min kusin studenten i Nynäshamn och då bär det av dit.

Nej nu ska jag titta fall bäddsättet har torkat som jag tvätta förut, så jag kan bädda i ordning vagnen, sen ska jag nog se på Robinsson som jag spela in igår och bara slöa i soffan resten av kvällen.

Ha en bra kväll.  

51 DAGAR KVAR ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: