Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Söndag

Kategori: Allmänt

Så var helgen över eller nästan i alle fall, men den här veckan som kommer är ju en kort vecka, då jag gissa att många av er läsare tagit ledigt på fredag också....dock inte vi.

Idag har vi fått massa gjort här hemma. Vi har fyllt upp polen och gjort den sommarklar, nu är det bara att vänta på värmen så man kan bada. Vi har också gjort en hel del på uterummet, eller Henrik har gjort och jag har suttit i solstolen och övervakat arbetet :-) Jag ska försöka mål det sista någon dag under veckan då vädret tillåter.


Håller tummarna för att vi ska få vår barnvagn den här veckan, står på emmaljungas hemsida att vagnarna kommer levereras komplett vecka 21 och det blir det ju nu :-) Vi kommer också att få hämta ut babyskyddet samtidigt.

Känns som vi börjar få det mesta nu, eller är lite småsaker som saknas och kanske en byrå om vi nu ska inhandla den. Inhandlas byrån ska vi måla om den först så den passar in i Krabatens rum med det andra vita/svarta möblerna. Då vi inte hittat en sådan vi vill ha, då får man skapa det själv.

Nej kanske ska fixa lite kvällsmat här hemma, Henrik kommer snart hem då han varit iväg och spelat innebandy och jag gissar att han är hungrig.

Ha en trevlig kväll och arbetsdag imorgon. Imorgon ska jag först jobba som vanligt mellan 8-12, sen är det föräldraträff igen på kvällen ska bli riktigt kul och något jag ser riktigt mycket fram emot.  

♥ 65 DAGAR KVAR ♥   


Mina jeans som jag fortfarande får på mig

Kommentarer


Kommentera inlägget här: