Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Dop

Kategori: Allmänt

Då var vårt dop avklarat för Olivia. Det gick riktigt bra i kyrkan, bättre än förväntat. Och tack alla för de fina presenterna hon fick.
Idag kan jag meddela att det är en trött liten tjej här hemma. Det tar på krafterna att vara festens huvudperson tror jag. Nu ligger hon och sover i vagnen och har gjort det sen 3 timmar tillbaka.
Idag har Olivia firat sin far på fars dag, det blev tårtrester från igår.
Nu ska jag röja lite här hemma innan det är dags för träning. Är riktigt laddad för att gå på aerobic ikväll och kan jag inte det får det bli en springtur, (då det kanske inte passar med Olivias matning). För träna ska jag. Ska nog försöka hinna med 3 springturer den här veckan.
Denna vecka ska vi också tänkt att åka och se Jens och Liselotts lilla Lykke och sen ska Olivia vaccineras på onsdag, då hon ska få sin 3-månads vaccinering.
Ha en bra kväll!


Innan dopgudstjänsten


Med gudmor Annelie och mamma och pappa, (gudfar var tyvärr sjuk i svininfluensan)


Tittar på när pappa öppnar alla hennes fina presenter

Kommentarer


Kommentera inlägget här: