Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Hej!!!

Kategori: Allmänt

Här kommer en liten uppdatering på vad vi gjort sen sist. Vi har ju haft besök i helgen av min mamma och min moster då vi var på Ladies Night i lördags. I fredags blev det en shoppingtur på stan i Örebro och på lördagen höll vi oss i Kumla och tog bland annat en fika på Sveas. Sen började vi lördagskvällen med middag på Efesos innan det var dags för Ladies Night.
Ladies Night får helt klart godkänt av mig. Utan att vara någon stor beundrare utav någon av artisterna som var med. Men det var riktigt kul. Dock var nog lokalen bland det sämsta jag varit i på liknande evenemang, som tur var satt vi näst längst fram så vi såg ganska bra ändå.

Nu är jag och Olivia ensamma hemma igen. Hon ligger och sover ute i sin vagn och har gjort det sen vi kom hem från Hallsberg dit vi skjutsade min mamma som skulle med tåget, så blir nu att hon sovit i över 3 timmar.
Ikväll ska vi in till Örebro på tjejkväll. Imorgon kommer det någon hit och pratar lite försäkringar med oss. På torsdag ska vi ha hit hela föräldragruppen på fika på förmiddagen.
På lördag har faktiskt vi varit förlovad i 1 år, tiden går riktigt fort. På kvällen ska i alle fall jag på inflyttningsfest/födelsedagsfest hos Lollo, får se hur resten av familjen gör. På söndag får vi besök av Henka och Madde och deras små killar Wille och Max.
Vi har allt lite inplanerat resten av den här veckan också.
Ha en fortsatt bra dag.


Hela familjen badade i torsdags. Olivia protesterade ljudligt efter att hon fick gå upp ur badet.


Innan jag ska på Ladie Night

Kommentarer


Kommentera inlägget här: