Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Söndag

Kategori: Allmänt

Nu har hela helgen sprungit förbi. I fredags var vi hos Olivias kusiner och åt tacos på kvällen, eller det var bara jag och Olivia, Henrik jobbade. Igår röjde vi upp ute, så nu får vintern komma hit för vår/min del.
Fick ju faktiskt tag i ett par pjäxor i fredags också. Nu är det bara en skidjacka som jag skulle behöva så är jag redo för backen.
Idag har vi varit hos Olivias gammelmormor en sväng och fikat. Annars har det varit en riktigt slö helg och mycket innemys för vår del och får bli så ikväll också.
Laddar för min första löptur imorgon. Imorgon ska jag på efterkontroll och håller båda mina tummar för att jag får börja träna igen och i så fall står jag redo i dörren för att ge mig av på en löptur så fort Henrik kommer hem från jobbet. Mer på schemat imorgon är babysången som vanligt på måndagar.
Annars den här vecka har vi inte så mycket inbokat. Tisdag har jag tjejkväll och funderar faktiskt på att lämna Olivia hemma hos Henrik och unna mig lite egentid.
Men på fredag så får vi besök av min mamma och moster. Då blir det att avklara stan på fredag, sen Vingåker på lördag och på kvällen ska vi ut och äta innan det blir ladies night.
Nu får ni ha en bra kväll.  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: