Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Springtur och Oliva 2 månader

Kategori: Allmänt

Passar på att skriva lite här medans jag eftersvettas lite efter min första springtur på ja, jag vet inte när, säkert 1/2 år….men skönt var det och jag var riktigt trött i benen på slutet. Gick nog ut lite för hårt i början, men var svårt att hålla igen för det var sååå skönt att springa. Jag kände mig riktigt fri. Så som ni kan förstå gick jag igenom efterkontrollen idag och laddar nu för Göteborgsvarvet i maj. Ska bara dubbla min sträcka si sådär 4 gånger så fixar jag det. Sprang ca 4,5 km idag och Göteborgsvarvet är väl 2,1 mil.

Idag blir Olivia 2 månader och det firade jag henne med att shoppa lite kläder. Var nämligen på folketshus här i Kumla och inhandlade lite kläder åt henne då de säljer kläder där idag och imorgon. Fanns väl inte sådär jätte mycket, men hittade lite i alle fall. Och sen var vi ju på babysången också och idag var Olivia vaken hela tiden. Nu ligger hon och Henrik och tar igen sig på soffan. Jag ska hoppa in i duschen nu. Ha en bra kväll.



Olivia pratar lite medans jag gör frukost

Kommentarer


Kommentera inlägget här: