Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

1 månad

Kategori: Allmänt

1 månad blir vår tjej idag. Nu kanske man inte ska räkna veckor längre utan månader och sen står det väl inte på fören man börjar räkna år. Nej nu ska vi njuta av nuet istället.
Övriga familjen ligger på soffan och sover, så jag passar på att skriver lite här innan jag ska ta tag i dopkorten igen.
Idag har vi haft Karlstadsbesök av mina två kära vänner från gymnasietiden, vi kom fram till att det var 5 år sen vi tog studenten, tänk vad tiden går fort, känns fortfarande som igår vissa saker. Mycket trevligt att Linnea och Anna kom hit på ett besök, så nu ska i alle fall jag och Olivia snart planera in ett besök till Karlstad snart, känns som det är många som vi ska träffa när vi kommer dit, så får nog bli en övernattning hos min bror då. Han och mamma kommer nästa helg och det gör också min morbror med  familj, så nästa helg är det fult hus här. Trevligt!
Nej nu ska jag ta tag i korten innan det är dags för mat igen och sen dags för Sverigematchen.
Ha en bra kväll.  


Far och dotter sover på soffan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: