Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

HÖST

Kategori: Allmänt

Nu är hösten här och jag är förberädd. Har nyss tittat över garderoben och lagt undan de somrigaste kläderna jag hade där. Tror inte jag kommer sätta på mig dem någe mer. Och om det nu skulle bli så, är de ju bara en trappa ner. Annars idag har jag och Olivia haft en riktig innedag. Vi har inte gjort många knop, lekt och tittat på film. Fick lunchbesök av Olivias faster/gudmor, trevligt =)
När Henrik kom hem blev det en tur till Marieberg och inhandla slipsen för bröloppet med det vinröda temat på lördag. Ja det var typ så hon sa när vi var i slipsaffären och fråga om vinröda slipsar. Lite pinsamnt, hihi.
Imorgon är det föräldrafika och sen ska jag ut och äta med mammorna på kvällen, ska bli mycket trevligt.

Lek från idag





Nu blir det sängen. Go natt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: