Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Tisdag 17/8

Kategori: Allmänt

Idag har vi inte gjort jätte mycket här hemma hos oss. Olivia vaknade ovanligt tidigt i morse. Vet inte varför. Klockan 06:50 tyckte hon att vi skulle gå upp. Så både jag och Olivia har sovit middag här idag i ca 1 timme.
Men jag har hunnit med en löprunda och sen har vi varit och tittat på trädgårdsmöbler. Vi har nog hittat de vi kommer köpa. Men det blir inte förrän på torsdag efter föräldrafikat, om de finns kvar vill säga.
I morgon ska jag klippa mig och göra slingor.....vad jag längtat efter det. Sen ska vi åka och bada i Hallsberg med Olivias kompis Elsa om vädret är som idag. Är det fint väder så hittar vi nog på något annat med dem. Men bad ser hela familjen fram emot här.
Torsdag var det föräldrafika och trädgårdsmöbelköp som sagt och på fredag ska jag och Olivia träffa Susanna, det ska bli superkul att träffa henne. Blir inte så ofta längre eftersom vi bor så långt från varandra.
Här kommer lite bilder från kvällen



Kommentarer


Kommentera inlägget här: