Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Klossar, bus, en dag på stranden och bad i vår stora pool

Kategori: Allmänt

Bästa leksaken just nu. Att stoppa klossarna i varandra och helst i rätt ordning också. Kan sitta nästan 1 timme själv och greja med detta.

   

Lite bus hemma med häng på byxorna

   

Premiär bad i Harje  och Vättern





Vågade till och med släppa pappas hand efter ett tag och gå själv i vattnet





Roar mig med klossarna på stranden också, så mamma och pappa kan sola lite. Jag är så snäll och duktig på att leka själv.



När vi kom hem gjorde jag också premiär doppet i vår stora pool hemma. Och det gillade jag.




Mamma och jag testade till och med ett dyk



Och jag var lika glad efteråt som på den tiden då vi gick på babysim.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: