Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Tid som går fort och mer bilder från vår semester

Kategori: Allmänt

Tänk vad tiden går fort. Igår den 21/7 var det väl tänkt att Olivia skulle bli 1 år. Ja om man räknar från det datumet då hon var beräknad. Så blev det ju inte riktigt. Om två veckor idag blir vår lilla prinsessa 1 år, 5/8. Vi fick ju vänta 15 dagar längre på vår skatt. Och dessa 15 dagar gick allt utom fort kan jag lova er. 
 Vecka 39 + 3 och fick vänta ända till vecka 42 + 1
Vart tog tiden vägen? Vad kläder hon redan ägt och hunnit växa ur och leksaker hon hunnit få. Hon kan redan gå, har sin alldeles egna vilja, mm. Ja tiden försvann. Snart är man tillbaka på jobbet som om man aldrig varit där ifrån. Vilken hemsk tanke. (6/9 är det dags att gå ner i gruvan igen, men försöker förtränga det och njuta av sommaren med min underbara familj istället).

Har inga nya bilder så bjuder på gamla som inte kommit in på datorn förrän nu. Eller gamla är de ju inte, ett par veckor bara.  =) (Blir lätt så när man har två kameror som man använder).

Lite bilder från Sunne vattenland 12/7









Lite bilder från Falkenberg där vi tillbringade en natt på vår semester i södra Sverige. (Olivia åkte 116 mil i bilen på 4 dagar, men gick hur bra som helst).





 
Blev jobbigt att bada, så fick sova 1 timme för att orka

 
Henrik passade på att pressa lite i solen undertiden

 
Men sen var vi igång igen =)



 
Vill också vara med och kasta boll

 
Får leka på egenhand då. (Hotellet i bakgrunden bodde vi på).



 
Henriks och min lunch innan vi lämnade Falkenberg för shopping på Ullared. (Min är den till vänster, 3 kulor. Henrik den till Höger 5 kulor.

Kommentarer

  • freja säger:

    mysiga bilder!

    2010-07-23 | 19:21:03
    Bloggadress: http://stocktownstories.blogg.se/
  • freja säger:

    jag bloggade tidigare under en annan adress mellan 2004 - januari 2009 (då startade jag stocktown-bloggen) ..den bloggen är iaf låst numera eftersom jag är en helt annan människa idag.



    när jag bloggade i min andra blogg bodde jag i london och var 18 år.. sen flyttade jag hem och var väldigt frispråkig om allt från one nite stands till.. allt. haha! :D



    ibland kan jag känna att det är synd att den är låst, jag skrev på ett så roligt sätt och har verkligen levt ett roligt liv.. men samtidigt så vill jag inte att mitt tidigare liv ska bli ett problem för mig idag när det kommer till mina barn, min relation eller jobb..



    jag valde att låsa den andra bloggen men har givit ut lösen till mina vänner som får läsa när dom vill. under början av min graviditet bloggade jag i den låsta bloggen innan jag i v18 gjorde det officiellt i stocktown-bloggen.



    om du vill skriva av dig men kanske inte för hela världen tycker jag att det är perfekt att låsa bloggen!

    2010-07-23 | 22:23:19
    Bloggadress: http://stocktownstories.blogg.se/
  • Madde säger:

    Ja, det går undan! Snart är det dags för inskolning på förskola här. Men tror säkert att det kommer gå jätte bra & att My får kul med andra barn på dagarna :)



    Ni ser ut att ha haft en härlig semester! & Olivia ser verkligen ut att stortrivas i vattnet :) Så söt när hon ligger där i vattnet!

    2010-07-24 | 07:51:34
    Bloggadress: http://olssonandersson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: