Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

En dag vid poolen och en med kusinerna

Kategori: Allmänt

Gårdagen tillbringade vi ute i trädgården vid poolen nästan hela dagen. Riktigt skönt. Fler sådana dagar efterlyses, helst hela sommaren tack.

      
Så här lycklig kan man vara när man får bada

 Längtar bort.....

 .....till den STORA poolen såklart

 Det är så kul och spännande och leka där, men bada vill jag inte rikgtig då jag tycker det är lite väl kallt.

 Våran lilla solstråle ♥

 Nu tycker jag det är roligare att gå än krypa. Krypa gör jag bara när det ska gå riktigt fort.

 Idag har mina kusiner Ebba och Emelie varit barnvakt åt mig för första gången =)

 Det gick bra, fast hade telefonen till hands om jag behövde ringa mamma eller pappa =)




Kommentarer


Kommentera inlägget här: