Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Nalle Puh

Kategori: Allmänt

En tjej som leker med Nalle Puh. Försökte få lite fina bilder, men still är det sista hon vill vara.

  

 
                                                                      Snart kanske man kan krypa också,
                                                                      måste bara komma på att jag ska upp på båda knäna



Olivia har vuxit lite sen sist vi tog kort på henne och Nalle Puh. 090916



Sen har jag beställt riktigt fina bokstäver till Olivias rum. Riktigt nöjd.



Vi har också sänkt ner hennes säng, då hon är så rörlig och att jag inte känner för att hitta henne på golvet en morgon när jag kommer upp och det fungerar riktigt bra. Eller ingen skillnad, hon sover lika bra som innan. Hon äter välling 1-2 gånger per natt och sover mellan ca 19:30-06:30. Det tror jag man får vara nöjd med som förälder till ett barn som är 7 ½ månad eller?  

Kommentarer

  • Maria säger:

    Haha, kan tänka mig att det är spännande och mat överallt :) Och jag som tycker att det är kladdigt nu!

    2010-03-22 | 23:36:52
    Bloggadress: http://www.widarsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här: