Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Massor som vanligt, men bland annat sommar och Göteborg

Kategori: Allmänt

Vi har som vanligt hunnit med massor sedan sist jag var inne här och skrev.

 Olivia har lekt med Lykke. En gång här hemma och sen en gång hemma hos henne.

 Olivia har huunnit testa att äta pannkakor.

Det var riktigt gott.

 Tagit en cykeltur i sommarvärmen.

 Lek ute på altanen i det underbara vädret.

 
Hjälpt mamma och pappa att plocka i och UR diskmaskinen.


Och helgen som varit besökte vi Göteborg och jag sprang Göteborgsvarvet. (Ska anmäla mig till nästa år också och kanske tar jag Lidingöloppet där emellan, men vi får se).

 

Lite mys på hotellrummet. 


 



Hinner inte med så mycket bloggande när jag jobbar och det är fint väder, då måste man ju passa på att vara ute. Men ska försöka bli bättre. LOVAR

Kommentarer


Kommentera inlägget här: