Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Lekparken

Kategori: Allmänt

 
Min lekparkstjej, (Bilden tog för någon vecka sedan då vi besökte lekparken).

Lekparken är ny stället man ska häng i på eftermiddagarna i höst solen. Iaf om ni frågar mig och Olivia. Vi har nu besökt lekparken två dagar i rad och kan nog bli en sväng dit imorgon också om solen lyser. Om solen lyser med sin frånvaro prioriterar vi nog att städa, ta hand om tvätt och packa här hemma, då jag och Olivia åker till Nynäshamn på fredag eftermiddag/kväll för att tillbringa helgen där med min mamma och pappa hos min moster med familj. Kanske finns lite energi kvar imorgon kväll efter Olivia kramat sin kudde för lite plugg. Borde ta tag i den nya delkursen nu. Den började i måndags men har skyllt lite på att jag inte haft någon boken. Men nu kan jag inte göra det längre eftersom jag var och hämta den på biblioteket idag efter lekparks besöket som jag nämnde tidigare och där var vi idag med Olivias kompis Elsa och hennes mamma.



Bilder från lekparken igår. (Tagna med mobilen så de blev lite si och så)



Hösten är verkligen här nu och jag njuter för fullt. Någon dag sen när det fallit lite mer löv och solen står hägt på himlen ska jag ut och försöka fota Olivia. Vill ha lite fina höstkort på henne. Igår var vi en sväng til Kavat och inhandlade ett par nya höstskor åt Olivia. Jag skulle nog kunna köpa hur mycket skor som helst till henne. Eller skulle kunna köpa hur mycket kläder i alla dess former leksaker. Ja allt, det är ju så roligt. (Men att jag vill köpa mycket skor, det skyller jag på att jag fått efter min mamma).

De nya skorna som Olivia fick igår.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: