Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Höst

Kategori: Olivia

Igår var jag och Olivia ute och lekte i det fina höstvädret. (Dock lite lite löv på backen här ännu för de perfekta höstkorten). 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Olivia har blivit så stor. Imorse vaknade hon vid 06:45 och ropade på mig, jag gick in och la mig i hennes säng. Efter en halvtimme tröttnade hon på att ligga där och ville gå upp och leka. Jag sa att hon fick gå upp och leka själv. Och hon lekte själv på sitt rum medans jag sov i hennes säng till 8:30. 
 
Sen har dagen fortskridit så. Jag har sytt, Henrik spelat tv-spel och Olivia har "bakat" och sen gick hon upp och lekte på sitt rum. Hon har blivit så stor och duktig. 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: