Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Skor

Kategori: Allmänt

 
Idag har jag köpt hös/vinterskor åt mig själv. Tycker att man får unna sig det efter 9 månaders väntan, eller  -2 dagar. Och känner på mig att vi kommer nog få vänta ett tag till. Var hos MVC idag och magen har lyckats krympa igen, denna gången bara 1 cm på en vecka. Har tid igen nästa fredag och den håller jag både tummar och tår för att jag slipper.  
Efter ishallsbesöket åkte jag och Olivia till Kavat och inhandlade dem. 
 
Olivia och jag kommer nästa att ha lika skor i höst/vinter. 
 

Kommentarer

  • Elin säger:

    Åh, vilka fina!!

    2012-09-27 | 22:02:57
  • Paula säger:

    Tjusigt, välmatchade!

    2012-10-01 | 16:09:28

Kommentera inlägget här: