Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Min underbara

Kategori: Vincent

 
Min underbara lilla kille Vincent Emil Henry Berg, som börjar bli riktigt stor. 
 
 
 
Vad då? Ska jag vara glad nu mamma?
 
 
Räcker det här?
 
 
Blir det här bra?
 
 
Nu var ni allt riktigt roliga :)
 
 
Han har alltid lätt till skratt som bilderna visar. En glad go kille som är värdelös på att sova men älskar mat och sin storasyster.
Rutiner vet vi fortfarande inte vad det är på denne lille kille. Ibland sover han flera timmar i vagnen på dagen och ibland 20 min. Ibland sover han 2 ggr per dag ibland hinner han med 4 ggr.
Nätterna är väl det ända som har varit lika i nästan 7 månader. Han somnar mellan 18:30-19:30. Vaknar till vid 00-01 tiden, då behövs oftast bara nappen stoppas in. Mat runt kl 03. Sen tar han morgon mellan 05-06 oftast. Ibland tidigare och ibland kan man lyckas få honom att somna om om man sätter sig upp och tar honom i knät. Dock är det lite svårt att själv somna om i den ställningen, men är man riktigt trött så går det. Jag lovar er :)
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: