Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Semester

Kategori: Äventyr

Nu är vi hemma igen och fortfarande gifta:) Vi fixade både få upp och ner förtältet. Eller upp det satte Henrik, Ronnie och Johan. Jag titta mest på och passa barnen ska erkännas:)
Vi har haft en jätte bra minisemester i lilla mysiga Töreboda. Barnen har lekt massor, vi vuxna har solat, ätit, druckit och pratat :)
Jag har kommit in i någon semester lunk. Vet inte riktigt hur det gått till då jag alltid är ledig:)
Nu längtar vi redan tills på fredag då husvagnen ska rulla igen. Då mot Göteborg där det står Liseberg och Göteborgsvarvet på schemat.
Men innan dess ska jag och barnen till Karlstad på torsdag där jag ska springa Vårruset.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: