Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Supermamman

Kategori: Allmänt

Ja, i eftermiddag vill jag verkligen kalla mig just det. Men det tar på krafterna vill jag lova. 
Kommer hem strax efter kl 15. Jobbat 7 1/2 timme. Henrik och jag möts typ bara i dörren för då var det hans tur att åka och jobba. 
Har dammat, städat toaletterna, torkat golvet nere, bäddat rent i våra sängar. Stekt plättar på 1 liter mjölk med Olivia och vi lyxade även till att göra en kladdkaka på köaddkakans dag :)
Duschat båda barnen och nu är den minsta nattad och snart även den stora hoppas jag på så att jag kan torka golvet uppe innan jag ska sjunka ner i soffan med en bit kladdkaka och titta på Gunde . 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: