Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Överlevde

Kategori: Allmänt

Klappar just nu mig själv på axeln. 
Nöjd över mig själv. 
Jo vad överlevde jag då? 
Jag har haft en Öserrikare på besök på jobbet i 2 1/2 dag, (han har typ suttit i mitt knä hela tiden). Engelska nånstopp, massa info och nya arbetsuppgifter. Min luft gick lite ur mig nu. Ni ska veta att engelska inte var mitt bästa ämne i skolan direkt. Men jag både förstod och lyckades föra en konversation som han förstod. 
Nu ska jag bara överleva till den 15/4 sen ska jag lägga upp jobbet på mitt sätt och lära mig prioritera rätt saker, just nu vet jag inte vilken pappershög jag ska börja med eller vilket mail som är viktigast. 
Men utmaningar är något jag gillar och det är ju därför jag tagit denna nya tjänst. 


Snart ska jag hämta hem mina godingar och ladda för en längre löprunda då jag ska rensa mitt huvud innan jag ska packa och dö i soffan, (Sälen imorgon).
Klarade att hålla 5 min/km i 4 km igår. Idag ökar vi till 6 km men med samma km tid. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: