Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Nya vanor......

Kategori: Allmänt

och nya utmaningar.
Inte bara nya utmaningar på jobbet utan också med vanor.
Klockan har ringt 04:45 tre dagar den här veckan och då väntas 1 timmes träning. 
Här vägs mat, räknas kalorier och det ska tränas ca 30 min löpning och ca 30 min styrka varje dag efter ett träningsschema. 

Idag har jag gjort min 4:e dag och det har redan gett resultat....


Nu är det bara 26 dagar kvar och just nu skulle jag nog nästan kunna döda för att få en chokladkaka. 
Men allt som innehåller socker är förbud fram till 10 april. 

Ser ni någon tokig människa som är ute och irrar runt på gatorna runt kl 5 på morgonen i Kumla kan det vara jag......men har man en man som jobba skift och barn och ska få ihop 1 timmas träning varje dag så har man. 

Upp och hoppa och bit i hop. Det ger resultat. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: