Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Lyckades....

Kategori: Familjen

Jag har lyckats.....med att inte göra nästan någonting idag.
Lämnade Olivia på dagis kl 9 och gick hem och la mig i soffan och insåg att det är värdelöst på tv mitt på dagen. Jag och Henrik var iväg och luncha. Man känner sig som värsta skolkaren när man går här hemma och har Olivia på dagis, (dessutom är hon där gratis) och ännu mer blir det denna vecka då Henrik jobbar kväll. Men vänjer mig nog snart med detta också.

På eftermiddagen har vi varit och lekt hos en arbetskamrat till mig och hennes killar, trevligt.
Nu tar vi kvällen.

4 dagar kvar eller mindre än 20 borde det vara iaf.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: