Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Ensam......

Kategori: Familjen

Jaha, då var man ensam hemma. 
Kan erkänna att jag inte suttit still iaf. Trotsade mörkret och alla galningar i Kumla med en löprunda på ca 6 km. 


Väl hemma hade jag planerat att lägga mig i ett bad. Så blev/blir det inte ikväll iaf. Istället har jag storstädat vårt hem och bytt alla sängkläder. 
En av de bästa känslorna är nyskurat golv och rena sängkläder. 
Har faktiskt också gjort rent avloppet i duschen och kört några tvättmaskiner. Nu blir det duschen och sen Julmust och Julgodis i soffan resten av kvällen.

Undra vad jag ska hitta på imorgon? Kanske läsa klart min bok från i somras? 

Trevlig kväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: