Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

God morgon!

Kategori: Familjen

Idag sa Vincent god morgon 04:30. Hoppas på att denna tidiga morgon beror på hans snoriga näsa och inte blir någon vana. Trodde vi kunde smyga ner själva vid 05:30, men nej då. Då frågar Olivia om det är morgon. Lite svårt att förklara bort morgonen då jag och Vincent gått upp.
Så vi har gjort brasa och tänt massa ljus. Men får försöka göra det bästa, eller hålla sig vaken snarare. Så här tvättas det, plockat ur diskmaskinen och sorterat papper.
Klockan är snart 7 och jag är klar med dagens att göra lista.
Efter Olivia är lämnad på dagis blir det en springtur på ca 1 timme innan jag ska hem och sova. Detta har Henrik lovat mig att jag ska få göra. Längtar till min säng.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: