Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Imponerad

Kategori: Familjen

Ibland får man bli imonerad av sig själv och det har jag blivit idag då jag har gjort något jag nog alldrig gjort förut. Jag har srungit 16 km. Så långt har jag nog aldrig sprungit förut, förutom Göteborgsvarvet 2 gånger som är 21 km. 
Mycket nöjd med mig själv att jag orkade hålla samma tempo som jag har på min vanliga 6 km runda. Nu saknas det bara 5 km på den här rundan så är jag i mål på Göteborgsvarvet som går av stapeln 18 maj, mindre än två veckor kvar nu.
 
Lärde mig dock att det är ganska viktigta att dricka mycket vatten både före och efter då jag har haft vättskebrist med känslan av att jag vill dra täcket över huvudet NU och spy för jag har så ont i huvudet. Men är man själv hemma med barnen är det bara att försöka överleva, då Henrik jobba, (han har dock fått några beklagande samtal). Fick dock ringa svärfar så han fick komma hit med en Coca Cola, den räddade nog mig. 
Nu sover båda barnen sedan 1 timme tillbaka och jag har till och med lyckats äta. Nu är jag tillbaka på banan och supernöjd med dagen.
Börjar redan planera in en ny runda på onsdag kanske? Får se hur kroppen mår då.
 
Bilder från Göteborgsvarvet 2010
 
 
 
Vilken god liten tjockis vi hade :)
 
 
 
 
Göteborgsvarvet 2011
 
    
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: